Vystoupila jsem z katolické církve

Ahoj, tento článek je druhá verze mého prvního článku na blogu ve kterém jsem vynechala nějaké podstatné věci.

Jako dítě jsem vyrůstala v rodině kde mamka byla katolíčka, takže jsem byla u křestu a ve třetí třídě u svatého příjmání. Ale jak šel čas začala jsem číst bibli a víc přemýšlet nad vírou, našla jsem několik nesrovnalostí toho co říká katolická církev a toho co říká bible. První nesrovnalost bylo pozměněné desatero a to druhé přikázání.

Bible-Druhé příkázání- Neuděláš si tesanou modlu ani jakékoliv zpodobení toho, co je nahoře na nebi nebo dole na zemi či ve vodě pod zemí. Nebudeš se jim klanět a nebudeš jim otročit, neboť já Hospodin, tvůj Bůh, jsem Bůh žárlivý, který s trestem navštěvuji vinu otců na synech i na třetí a na čtvrté generaci těch, kdo mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům těch, kdo mne milují a zachovávají mé příkazy.

Katechismus-Nevezmeš jména božího nadarmo

Z toho vyplívá že všude po kostele jsou samé modli. Dál co mi vadí je uctívání svatých, protože přece jenom k Bohu se má modlit (samozřejmě i k Ježíši pro rýpali, ale stejně Ježíš řekl že Já a otec jsme jedno ) a uctívat ho a to samé s Marií. Ano Marie byla pana když porodila Ježíše ale katolící věří že i její matka byla panna ), ale není to v bibli takže přoč bych tomu měla věřit. Když jsem se toto dozvěděla přestala jsem postupně chodit do kostela a přestoupila do církve bratrké, která nemá nic přidené k bibli a ani si ji neupravuje jak se jim to hodí. Tím pádem mi to plně vyhovuje. Tak doufám že se vám článek líbil a pokud jste katolíci tak nijak neurazil.

 

 

 

 

One thought on “Vystoupila jsem z katolické církve

  1. Hezké 🙂 S těmi důvody souhlasím. Mě se také líbí to, že v evangelické je společná zpověď, takže pak každý může přistoupit k Večeři Páně. Kdežto u katolíku tomu tak není. A také nevím, proč u katolíků u Večeře víno pijí pouze knězi ( tedy pokud se nepletu)

    Like

Leave a Reply

